پاساژ کوروش تهران

 پاساژ کوروش مجتمعی چند منظوره و عظیم است که در نوع خود مجموعه‌ای کم نظیر به شمار می‌رود. این مجموعه 18 طبقه در غرب پایتخت قرار گرفته و خدمات رفاهی، تفریحی و فرهنگی بسیاری را ارائه می‌کند که در ادامه به شرح کامل آنها همراه با عکس ها و تصاویر می‌پردازیم. با فانزی همراه باشید. 5 / 5 ( 1 امتیاز ) فهرست مطالب پاساژ کوروش تهران سال ساخت، مساحت و طبقات پاساژ کوروش فروشگاه های پاساژ کوروش تهران مراکز تفریحی و فرهنگی مجتمع کوروش رستوران‌های پاساژکوروش تهران سایر امکانات پاساژ کوروش تهران پاساژ کوروش تهران پاساژ کوروش تهران یکی از بزرگترین و مدرن ترین مجتمع های تجاری، تفریحی و فرهنگی پایتخت است که با فروشگاه های بزرگ از برندهای معتبر، رستوران ها و فودکورت های عالی، سالن های مجهز سینمایی و شهربازی کودکان، تمامی امکانات رفاهی و تفریحی را برای شهروندان فراهم آورده است. دسترسی به تمام این امکانات در مجتمع کوروش به راحتی برای هر فردی میسر است و موقعیت مناسبی که این پاساژ در آن قرار گرفته، یعنی منطقه 5 تهران، باعث شده تا همه روزه از افراد بسیار زیادی پذیرایی کند. سال ساخت، مساحت و طبقات پاساژ کوروش پاساژ کوروش تهران در شهریور ماه سال 93 در زمینی به بزرگی یک هکتار افتتاح شد و در طبقات مختلف خود که تعدادشان به 18 عدد میرسد، دارای 15 هزار متر مربع واحد تجاری، 13 هزار متر مربع سینما، 1300 متر مربع فست فود، 5 هزار متر مربع پارکینگ و 4500 متر مربع شهربازی می‌باشد. 9 طبقه از 18 طبقه مجتمع کوروش در زیرزمین قرار دارند که بیشتر آن ها به پارکینگ اختصاص دارد. واحدهای تجاری در طبقات همکف و اول با راهروهای زیبا و فروشگاه های پر زرق و برق احداث شده اند. طبقه دوم شامل سرزمین بازی کودکان و فودکورت است و طبقه سوم دارای گیشه سینما، فست فود و خانه بازی کودک می‌باشد. سالن های 1 تا 6 پردیس سینمایی کوروش، که یکی از بهترین سینماهای غرب تهران است و سی و چند رستوران در طبقه چهارم واقع شده اند و در طبقه پنجم هم واحد های تجاری و فرهنگی، واحد اداری، سالن های اختصاصی نمایش و چندین کافی شاپ و فست فود تاسیس شده اند. سالن های 7 تا 12 پردیس سینمایی نیز به همراه چند بوفه و رستوران، در طبقه ششم قرار گرفته اند.


شرایط بازدید از مرکز خرید کوروش تهران

مرکز خرید کوروش تهران همه روزه از ساعت 11 ظهر تا 11 شب باز است. آخر هفته ها ساعت 12 شب، زمان تعطیلی مجموعه است. واحد های اداری از 9 صبح تا 17:30 بعد از ظهر به فعالیت مشغول هستند؛ در اواخر هفته نیز با کاهش تایم، ساعت 14:30 تعطیل می شوند. پارکینگ محوطه و پردیس سینمایی کوروش نیز تقریبا همزمان با کل فضا باز و بسته خواهد شد. مبلغ ورودی قاعدتا رایگان بوده و اگر در شهرستان سکونت دارید، تنها جزء مورد نیاز شما در حال حاضر یک بلیط هواپیما تهران است.

آدرس و راه های دسترسی

اگر در شهر تهران زندگی می کنید استفاده از خودرو شخصی و گذر از مسیر بزرگراه های همت، آبشناسان، لشگری و یا حکیم گزینه های مناسبی برای معرفی به شما هستند. همچنین سوار شدن به مترو خط ارم سبز و یا صادقیه، ایستگاه های تاکسی میدان های تجریش و ونک نیز پیشنهاد خوب و به صرفه تری به حساب می آیند. علاوه بر این ها اگر از شهر ها و استان های دیگر به پایتخت می آیید؛ تهیه یک بلیط قطار تهران یا استفاده از اتوبوس مورد مطمئنی خواهد بود که ارزان هم تمام می شود. پس از رسیدن به شهر برای مسیر یابی دقیق تر اپلیکیشن های مخصوص تلفن همراه کمک های بزرگ و مفیدی هستند.

نشانی: تهران، بزرگراه شهید ستاری، خیابان پیامبر مرکزی، مجتمع فرهنگی-رفاهی و تجاری کوروش.


https://mrbilit.com/mag/kourosh-mall/

Comments

Popular posts from this blog

اهالی این روستا همگی خلافکارند!+تصاویر

روستای چاج

درياچه گتوند 41 روستا را زير آب و صدها روستایی را بیکار کرد (+عکس)